۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۰۱

کرمانی‌مقدم در نشست خبری:

ذوب‌آهن به روانشناس احتیاج ندارد/ به بازیکنان دیکته کردیم امتیاز بگیرند

ذوب‌آهن به روانشناس احتیاج ندارد/ به بازیکنان دیکته کردیم امتیاز بگیرند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما به روانشناس احتیاج ندارد و مطمئن باشید امتیاز گرفتن خودش باعث افزایش روحیه بازیکنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی‌مقدم پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط ذوب‌آهن در هفته گذشته اظهار داشت: ما در این یک هفته گذشته فقط توانستیم از نظر روحی و روانی روی تیم کار کنیم و آرامش را به تیم برگردانیم و کاری کنیم که بازیکنان ما احساسی بازی نکنند.

وی ادامه داد: به بازیکنان تیم دیکته کرده‌ایم که به زیبا بازی کردن تنها امتیاز نمی‌دهند و ما در بازی‌های بعدی محکوم به بردن هستیم، همینکه ما بازی خوبی مقابل سایپا داشتیم و در دقایق آخر گل نخوردیم، این نشان داد از نظر روانی شرایط خوبی به دست آورده‌ایم.

مربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به حضور سعد محمدی، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در تمرینات ذوب‌آهن بیان داشت: حضور مدیرعامل شرکت در تمرینات ذوب‌آهن تاثیرگذار بود و از نظر روحی و روانی شرایط تیم ما را بهبود کرد، بازیکنان ما در حال حاضر استرس ندارند و تنها با همدلی در زمین می‌توانیم به برد دست پیدا کنیم، بازیکنان باید جای هم بدوند و زحمت بکشند تا شرایط آنها بهتر شود.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا احساس نمی‌کنید که با توجه به شرایط کنونی ذوب‌آهن، نیاز به حضور روانشناس در کنار تیم است"، بیان داشت: حضور سعد محمدی در تمرینات تیم، یک روانشناسی برای بازیکنان بود و حرف‌هایی که او در مورد تیم و فصل آینده تیم زد، خیلی به بازیکنان روحیه داد ضمن اینکه همه می‌دانند که فرهاد کاظمی یک روانشناس است و می‌تواند بازیکنان را از نظر روحی بالا ببرد.

کرمانی‌مقدم بیان داشت: ذوب‌آهن با قدرت و جسارت بازی می‌کند اما ما بدشانس بوده‌ایم و از موقعیت‌هایمان در این بازی‌های اخیر استفاده نکرده‌ایم.

وی در پایان اضافه کرد: باید بگویم دکتر روانشناس توپی است که فردا وارد دروازه داماش می‌شود و باعث پیروزی ما خواهد شد. آن بهترین روانشناس برای تیم ما خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 فردا جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2008645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha